Bestellen
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de invoerbalk “Zoeken”. Hier kunt u een zoekterm invullen en druk hierna op enter om te zoeken in ons assortiment. Hierna kunt u naar onderen scrollen voor het resultaat.
U kunt een product bestellen door het product van uw keuze aan te klikken en op de button “bestellen” te klikken. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de button “verder winkelen” te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op de button “Afrekenen” te klikken.
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de totaal kosten. Als u klikt op “naar de kassa” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen uw bestelling. U kunt een product uit de bestelling verwijderen door op “verwijderen” onder het product te klikken. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Aantal”. Als u daarna op de button “bijwerken” , klikt, worden de juiste prijzen getoond.
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. klantenservice@magicdarts.nl
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, mailt u dan direct met de klantenservice van de webwinkel. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.
Ja dit is overal mogelijk
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen. Deze is eventueel op te vragen.
Bezorgen
Een product wordt geleverd binnen 2 werkdagen (meestal de volgende dag), tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL of door de klant te kiezen andere postvervoerder. De postvervoerder zal uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u aanbieden.
De producten worden met de uiterste zorg verpakt. Veelal passen de producten door de brievenbus, hiervoor gebruiken we altijd een bubbelenveloppe voor de optimale bescherming. Bij grotere orders zal dit netjes beschermd verpakt worden in een doos.
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.
U kunt bij het afronden van de bestelling ook kiezen voor het bezorgen op een Post afhaalpunt bij u in de buurt.
Nederland: Verzenden boven de 35,- euro is gratis met Track & Trace!
Enveloppen (extra stevige bubbel enveloppe of brievenbus doos) Dit zijn alle bestellingen die door de brievenbus passen. Je hoeft dus niet thuis te zijn.
Standaard verzenden: €2,95
Verzenden met Track & Trace: €4,50
Verzenden naar Service punt: €6,95
Pakketten (incl track & trace)
Standaard verzenden: € 6,95
Verzenden naar Service punt: €6,95
Belgie:
Standaard verzenden: € 7,95
Verzenden naar Service punt: €6,95
Boven de 100 euro Gratis!
Duitsland:
Standaard verzenden: € 7,95
Verzenden naar Service punt: €7,95
Boven de 100 euro Gratis!
Internationale post:
Standaard internationale verzendkosten
Hoe wij verzenden:
Wij sturen onze goederen af per pakketdienst (zie onder)
Mocht de postbode u niet thuis aantreffen, dan krijgt u een melding in de bus wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden. Bent u ook dan niet thuis, dan krijgt u een melding bij welk postkantoor u het pakket kunt afhalen.
Daar fouten maken menselijk is, is het raadzaam om de order direct na binnenkomst te controleren op inhoud. Mocht u een verschil constateren tussen bijgevoegde factuur en inhoud van het pakket, meld dit dan binnen 24 uur via mail aan ons. Ontvangen wij niet binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een melding, dan wordt de inhoud als correct aanvaard. Dit geld overigens ook als de artikelen niet aan uw eis voldoen.
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via uw eigen account kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken. Ook kunt u kiezen als afleveradres een post afhaalpunt bij u in de buurt.
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld of gemeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Ja. Geheel Europa.
Retourneren
Producten, die u bij magicdarts.nl heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst retour worden gestuurd, mits de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking verkeert.(geldt niet voor maatwerk) U kunt binnen zeven (7) werkdagen na bestelling de bestelling herroepen, zonder aanbetaling van een boete en zonder opgave van redenen. Mits voldoende gefrankeerd. De koper heeft dan ook mogelijkheid om het orderbedrag, mits reeds voldaan, gerestitueerd te krijgen. Hiertoe dient u binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met magicdarts.nl
Ja zie antwoord boven, Hiertoe dient u binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met magicdarts.nl
Betalen
U kunt binnen de webwinkel op vier manieren betalen: via iDeal, Paypal, Rembours en op rekening. Zie ook betalingsmogelijkheden.
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Via iDeal direct. Overmaken is afhankelijk van uw bank.
U ontvangt een bevestiging per e-mail.
Als u binnen 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen en ook nog geen reactie van ons heeft gekregen, neemt u dan contact op met de klantenservice. Bij overmaken geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.
Klachten
U kunt uw klacht per e-mail kenbaar maken we nemen dan contact met u op. klantenservice@magicdarts.nl
Mijn klantgegevens
Via “account onderhoud”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.
U kunt klant worden door een account aan te maken. Button”registreren”. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.
Nee, u kunt ook producten kopen zonder dat u zich registreert.
U kunt uw wachtwoord opvragen via “Wachtwoord vergeten?” onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.
Nee, dat is niet nodig. Via “account onderhoud” kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via “account onderhoud” rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.
Wij gaan wij serieus met uw bestelling om. Daarom is ons betaalscherm beveiligd met een SSL certificaat, dit is te zien aan https:// en het slotje bovenin de balk van uw webbrowser.
Omdat wij gebruik maken van veilige betaalsystemen als iDeal of het handmatig overmaken vanaf uw eigen bank hoeft u bij ons nooit gevoelige bankgegevens in te vullen.. Dit doet u alleen in het iDeal betaalscherm of uiteraard bij uw eigen bank. Hierdoor is het onmogelijk dat uw gegevens in verkeerde handen zullen vallen. Wij benadrukken dan ook dat wij uw gegevens alleen gebruiken om uw bestellingen af te handelen.